Local SEO

SEO local este despre atragerea clienților prin ușile tale

Case
Local SEO este o strategie de optimizare a motoarelor de căutare (SEO) care vă ajută compania să fie mai vizibilă în rezultatele căutării locale pe Google.
SCRIE-NE DESPRE PROIECTUL TAU
Case

Dece Local SEO nu trebuie sa lipseasca din strategia ta de Marketing?

1. Creșterea vizibilității locale – clienții din zona ta te pot găsi mai ușor când caută produse sau servicii pe Google.

2. Atragi trafic relevant – atragi exact oamenii care caută soluții în proximitatea ta, nu doar vizitatori „generici”.

3. Îți depășești concurența locală – multe afaceri mici nu investesc în Local SEO, iar tu poți câștiga teren rapid.

4. Optimizarea Google Business Profile – afișarea în Google Maps, recenzii și program cresc încrederea și rata de click.

5. Crește rata de conversie – clienții care caută local sunt de obicei mai aproape de decizia de cumpărare.

6. Îmbunătățește reputația online – recenziile locale și mențiunile consistente îți consolidează brandul.

7. Costuri mai reduse decât publicitatea clasică – SEO local oferă rezultate durabile fără să plătești constant reclame.

8. Optimizezi pentru „near me searches” – căutările de tip „aproape de mine” sunt în creștere masivă și aduc clienți imediat.

Factorii ce influențează la clasarea in top 10 Google.

Local SEO este una dintre cele mai importante strategii pentru afacerile locale orientate pe promovarea într-o anumită regiune sau într-un anumit oraș. Deci, obiectivul principal al unei campanii de Local SEO este anume promovarea axată pe componenta geografică. Ai nevoie de Local SEO dacă deții o afacere locală (un restaurant, salon de frumusețe, magazin, service auto etc.), cu o locație fizică, nu doar una virtuală.
Calitatea conținutului %
Cuvinte cheie & relevanță %
Experiența utilizatorului (UX) %
Backlink-uri (link building) %
Viteza de încărcare a paginii %
Interacțiunea utilizatorului (CTR) %

Ce spun clientii depre noi

SEO local ajută companiile să se promoveze online către clienții locali dintr-o zonă geografică. Diferența dintre SEO local și SEO organic este intenția. Google poate (destul de bine, de asemenea) să aleagă interogări de căutare care au „intenție locală”, ceea ce înseamnă că cel care caută dorește rezultate ale motorului de căutare cu companiile locale.
Quote
"De obicei, există două secțiuni distincte care domină jumătatea superioară a paginii cu rezultatele căutării: anunțuri plătite și pachetul local. Cu strategia SEO locală potrivită, ar trebui să fii în fruntea acestui pachet local pentru cel mai bun CTR, deoarece mulți utilizatori cu intenție de căutare locală folosesc acea hartă și recenziile pentru a alege o afacere.
Quote
De obicei, există două secțiuni distincte care domină jumătatea superioară a paginii cu rezultatele căutării: anunțuri plătite și pachetul local. Cu strategia SEO locală potrivită, ar trebui să fii în fruntea acestui pachet local pentru cel mai bun CTR, deoarece mulți utilizatori cu intenție de căutare locală folosesc acea hartă și recenziile pentru a alege o afacere.
Quote
Profesioniști în adevăratul sens al cuvântului! Rapoarte săptămânale și performanță a campaniilor, răspunsuri rapide la orice solicitare. Cea mai bună agenție cu care am colaborat!
Quote

FAQ

În timp ce SEO tradițional se concentrează pe îmbunătățirea vizibilității site-ului dvs. la scară națională sau globală, SEO local vă permite să capturați teritoriul de căutare local pentru a intra în legătură cu cei care caută din zona dvs. SEO și SEO local folosesc multe dintre aceleași strategii.

La un nivel înalt, SEO local funcționează ca căutarea „normală” pe Google. Când cineva efectuează o căutare, Google scanează prin indexul său pentru a oferi cele mai bune rezultate pentru interogarea acelei persoane. Ceea ce face SEO local unic este faptul că Google utilizează un set diferit de factori de clasare pentru a clasa rezultatele căutării locale.

Orice afacere care are o locație fizică sau deservește o zonă geografică poate beneficia de SEO local. Dacă căutați pe Google cuvinte cheie importante legate de afacerea dvs. și dedesubt apare o hartă cu 3 listări (cunoscută și sub numele de pachet de hărți), atunci SEO local vă poate ajuta să vă dezvoltați afacerea.

SEO local vă ajută să iasă în evidență – chiar dacă nu aveți un site web – și vă ajută să generați mai mult trafic către sediul dvs. prin clienți potențiali online. Deoarece acești clienți potențiali provin de la persoane care caută în mod special produse sau servicii pe care le oferă afacerea dvs., este, de asemenea, probabil să vă ofere o rată de conversie ridicată.

Instrumente profesionale pentru afacerea ta

Mirum est notare quam littera gothica nunc.
video
Cercetarea cuvintelor cheie

Procesul de găsire a cuvintelor cheie pe care oamenii le caută atunci când caută produse și servicii locale. Clasarea acestor cuvinte cheie generează trafic local direcționat către site-ul dvs. web și trimite mai mulți clienți către dvs.

video
Rapoarte de activitate

SEO local se referă la clasarea cuvintelor cheie cu intenție locală, ceea ce înseamnă că persoanele care le caută caută în mod explicit servicii locale.

Solicită analiza SEO gratuită.

Vrei un site performant și vizibil în Google?

Completează datele din formular și îți trimitem analiza SEO detaliată

Vă rugăm să ne comunicați orice lucruri specifice de verificat și cel mai bun moment pentru a vă contacta telefonic (dacă este furnizat).
subscibe